Na poprzednim programie do 215km/h, teraz jakies 200km/h i Marek nie chce mi przesunac, zebym motoru nie zaje...zdzil
Troszkę lepsze przewietrzanie SMIC
Zwiń
X
-
Troszkę lepsze przewietrzanie SMIC
Służę niestety tylko historyjką obrazkową :szeroki_usmiech bo pomiarów nie miałem kiedy zrobić :roll:
szablonik :szeroki_usmiech
wiertareczka :szeroki_usmiech
dziurki :szeroki_usmiech
dziura :szeroki_usmiech
klejenie
efekt koncowy k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez PurchawaFajnie
Musze tez swoje zalozyc, tylko nie mam kiedy.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaNo zanim zaloze, to sie pewnie przyda.
Po za tym, wiesz lans... Te sprawy... :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
-
Zamieszczone przez BondSkad to macie???Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karolzczy moze ktos te zdjecia wsadzic do albumu ? bo niestety ale po łączu tepsy nie otwiera mi sie zadne zdjecie :cry:
zaraz wrzucę do mojego albumu to sobie obejrzysz 8)
[EDIT]
już > albumTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW,
zaraz wrzucę do mojego albumu to sobie obejrzysz
jaki koszt wraz z lakierowaniem ?
kajtek ci to montowal czy w skoda design ?
kurcze ciekawe jaki to ma wplyw na chlodzenie IC :roll: bo jesli naprawde ma to tez sobie takie cos sprawie :diabelski_usmiechNajtFukinPatrol North-West
Komentarz
-
-
ładna dokumentacja k i wszystko jasne
ja też bym łyknął jeśli poprawia wietrzenie SMIC'a. Może MisiekWAW pomierzysz temperaturę w dolocie???
pzdr
BTW: załóż Misiek zabezpieczenie na koła, mi niedawno próbowali dziabnąć :x ale poluzowali dwie śruby, a potem zobaczyli, że mam zabezpieczenie i dali se spokój.Outlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karolzdzieki
jaki koszt wraz z lakierowaniem ?
kajtek ci to montowal czy w skoda design ?
montował Kajtek
Zamieszczone przez karolzkurcze ciekawe jaki to ma wplyw na chlodzenie IC :roll: bo jesli naprawde ma to tez sobie takie cos sprawie :diabelski_usmiech
[ Dodano: Nie Gru 12, 2004 16:14 ]
Zamieszczone przez bendiładna dokumentacja k i wszystko jasne
Zamieszczone przez bendija też bym łyknął jeśli poprawia wietrzenie SMIC'a. Może MisiekWAW pomierzysz temperaturę w dolocie???
Zamieszczone przez bendipzdr
BTW: załóż Misiek zabezpieczenie na koła, mi niedawno próbowali dziabnąć :x ale poluzowali dwie śruby, a potem zobaczyli, że mam zabezpieczenie i dali se spokój.
[ Dodano: Nie Gru 12, 2004 16:18 ]
Zamieszczone przez karolzZamieszczone przez bendija też bym łyknął jeśli poprawia wietrzenie SMIC'a. Może MisiekWAW pomierzysz temperaturę w dolocie???
pzdrTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW
bendi napisał:
pzdr
BTW: załóż Misiek zabezpieczenie na koła, mi niedawno próbowali dziabnąć ale poluzowali dwie śruby, a potem zobaczyli, że mam zabezpieczenie i dali se spokój.
mam przecieżOutlander
była OII 4x4 BMM
już nie ma Octa ASZ super fajna była
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bendicoś ich nie widzę :shock: ale ale Ci wierzę :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftGorny lewy rog. Swoja droga jak chca szarpac kola to i takie zabezpieczenie pokonaja.
[ Dodano: Nie Gru 12, 2004 18:20 ]
trochę ślisko było, mam nadzieję, że będzie lepiej :diabelski_usmiech
W albumie dla tych, których TePSA nie lubiTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karolzto jakas sciema :szeroki_usmiech :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSLadnie to wyszlo. Powinienes IMHO polakierowac teraz listwy, wtedy ta kratka bedzie jeszcze lepiej wygladac.
Co do "niepuchniecia", to przy takich temperaturach jak teraz, ciezko jest "ugotowac" auto.
Ale mam nadzieje, ze to cos daje - w sumie powinno. :?
BTW ani razu sprzęgło mi się w czasie prób nie poślizgnęło, nie pajacowałem na półsprzęgle, nie przypaliłem (zero zapachu) a wieczorem mi przepuszczało sprzęgło :cry:
Trochę szybko by zmarło przyznam szczerze :shock:
Mam nadzieję, że to było chwilowe zmęczenie, a nie stałe :? bo jak stałe to ją chyba do Wisły spuszczę :roll:
Czemu nazywasz Ibize taczką :?: :szeroki_usmiech To jest seryjny ASZ :?: Jak się tym jeździ w porównaniu z Octą :?: :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWMam nadzieję, że to było chwilowe zmęczenie, a nie stałe :?
Zamieszczone przez MisiekWAWCzemu nazywasz Ibize taczką :?: :szeroki_usmiech To jest seryjny ASZ :?: Jak się tym jeździ w porównaniu z Octą :?: :roll:
Ibi jest jeszcze seryjna, bo dopiero tydzien temu wyjechala z garazu, ale na dniach bedzie dlubana. :twisted:
Jezdzi bardzo fajnie - ma bardzo mocny dol. Powyzej 3,5krpm troche slabnie, ale i tak bardzo ladnie sie "odpycha". :twisted:
Krupin zmierzyl sie raz na gtechu w dwie osoby na pokladzie i wyplulo mu 7,9 do "steki" i 16 na 1/4 mili - wiec jak na serie to calkime dobrze.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSMoglo to byc chwilowe, co nie zmienia faktu, ze nie jest dobrze. :evil:
Zamieszczone przez MiKruSTaczka - ze wzgledu na hardcorowo twarde zawieszenie. Mysle, ze ciezko o twardszy zawias jak na seryjne auto "dla ludzi".
Ibi jest jeszcze seryjna, bo dopiero tydzien temu wyjechala z garazu, ale na dniach bedzie dlubana. :twisted:
Jezdzi bardzo fajnie - ma bardzo mocny dol. Powyzej 3,5krpm troche slabnie, ale i tak bardzo ladnie sie "odpycha". :twisted:
Krupin zmierzyl sie raz na gtechu w dwie osoby na pokladzie i wyplulo mu 7,9 do "steki" i 16 na 1/4 mili - wiec jak na serie to calkime dobrze.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz